«Τελική πρόβα» για ψηφιακή από Θεσσαλονίκη
Στο επόμενο βήμα της πορείας προς την ψηφιακή τηλεόραση, ετοιμάζονται να περάσουν οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, αφού σε κάτι περισσότερο από δύο εβδομάδες θα ανοίξουν τους διαύλους για τις ψηφιακές εκπομπές στο δεύτερο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της χώρας, τη Θεσσαλονίκη.
Πρόκειται ουσιαστικά για την «τελική πρόβα» πριν από την έναρξη των εκπομπών και στην περιοχή των Αθηνών, η οποία προσδιορίζεται χρονικά, στο πρώτο μισό του 2010, με την οποία ανοίγει -δεδομένου ότι το εγχείρημα είναι πολύ μεγαλύτερο από εκείνο που ήδη τρέχει, στην περιοχή του Κορινθιακού- ο χορός των επενδύσεων για τη μετάβαση στο νέο μοντέλο εκπομπής.
Την ίδια ώρα και ενώ οι καταναλωτές ετοιμάζονται να έχουν την πρώτη επαφή με την ψηφιακή τηλεόραση σε mpeg4, σε εκκρεμότητα παραμένει ακόμα τόσο το ζήτημα του φορμά μετάδοσης των ψηφιακών εκπομπών της EΡT το οποίο είναι διαφορετικό από εκείνο της ιδιωτικής τηλεόρασης (mpeg2), ενώ παράλληλα ανοίγει και η συζήτηση για τις αδειοδοτήσεις των ψηφιακών ΜΜΕ.
Λίαν προσεχώς, αναμένεται να αρχίσει η καμπάνια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού για την έναρξη των ψηφιακών εκπομπών της ιδιωτικής τηλεόρασης, στα μεγάλα αστικά κέντρα, αφού οι πολίτες θα πρέπει να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν. (Πηγή:Ναυτεμπορική)
Πρόκειται ουσιαστικά για την «τελική πρόβα» πριν από την έναρξη των εκπομπών και στην περιοχή των Αθηνών, η οποία προσδιορίζεται χρονικά, στο πρώτο μισό του 2010, με την οποία ανοίγει -δεδομένου ότι το εγχείρημα είναι πολύ μεγαλύτερο από εκείνο που ήδη τρέχει, στην περιοχή του Κορινθιακού- ο χορός των επενδύσεων για τη μετάβαση στο νέο μοντέλο εκπομπής.
Την ίδια ώρα και ενώ οι καταναλωτές ετοιμάζονται να έχουν την πρώτη επαφή με την ψηφιακή τηλεόραση σε mpeg4, σε εκκρεμότητα παραμένει ακόμα τόσο το ζήτημα του φορμά μετάδοσης των ψηφιακών εκπομπών της EΡT το οποίο είναι διαφορετικό από εκείνο της ιδιωτικής τηλεόρασης (mpeg2), ενώ παράλληλα ανοίγει και η συζήτηση για τις αδειοδοτήσεις των ψηφιακών ΜΜΕ.
Λίαν προσεχώς, αναμένεται να αρχίσει η καμπάνια ενημέρωσης του καταναλωτικού κοινού για την έναρξη των ψηφιακών εκπομπών της ιδιωτικής τηλεόρασης, στα μεγάλα αστικά κέντρα, αφού οι πολίτες θα πρέπει να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα που θα διαμορφωθούν. (Πηγή:Ναυτεμπορική)
0 Response to "«Τελική πρόβα» για ψηφιακή από Θεσσαλονίκη"
Δημοσίευση σχολίου