KEEP WORKING 2 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ...
Με ένα νέο spot ξεκινά επικοινωνιακά η τελευταία εβδομάδα των εκλογών για τον Παναγιώτη Ψωμιάδη.
Το νέο spot προσπαθεί να πιάσει τον παλμό των νέων,ένα κομμάτι όπου υστερεί ο συνδυασμός του Ψωμιάδη. Και φαίνετε να το καταφέρνει....
Συνεχίζει να "παίζει" με το keep working που έγινε talk of the town πριν από λίγο καιρό,στην παρουσίαση του γενικού spot, που αισθητικά και τεχνικά είναι επιεικώς απαράδεκτο.
Άστοχα πλάνα, γραμματοσειρές περασμένης δεκαετίας, παλιομοδίτικο μοντάζ τύπου Premiere 6.5, ένα σποτ μονταρισμένο σε 4:3 με το τελευταίο πλάνο τραβηγμένο σε 16:9.
Παρ'ότι ακούγεται ότι δούλεψε μεγάλη ομάδα υπό την καθοδήγηση του Ζάχου Σαμολαδά,δεν μπορώ να πιστέψω ότι τέτοιο spot "βγήκε" από τα χέρια του Ζάχου.
Επικοινωνιακά αν κριθεί,το KEEP WORKING του τέλους,έσωσε την όλη κατάσταση και συζητήθηκε όσο τίποτε άλλο.
Από την άλλη μεριά,το τηλεοπτικό spot του Μάρκου Μπόλαρη,άρτιο τεχνικά και εικαστικά,αλλά δεν έχει κάτι για να σου μείνει. Προσπαθεί να κάνει γνωστό τον Μπόλαρη στο ευρύ κοινό,παρουσιάζοντας ένα μικρό βιογραφικό,και στηρίζεται στις γνώμες "επιφανών" κι όχι στη προσωπικότητα του ίδιου...
0 Response to "KEEP WORKING 2 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ..."
Δημοσίευση σχολίου