ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΤΕΜΠΗ





Η δουλειά μου είναι αγχώδης, έχει πολύ τρέξιμο, δεν έχει ωράριο,συνήθως δεν έχω ελεύθερα Σαββατοκύριακα...
Αλλά είναι κάτι που το διάλεξα,κάτι που μ' άρεσε από μικρός και κατάφερα, μετά από μεγάλη περιπλάνηση στην αγορά εργασίας,να κάνω το χόμπυ μου δουλειά....
Στα πλαίσια της δουλειάς μου λοιπόν,εδώ και ένα χρόνο ασχολούμαι με τη λεκάνη των λιμνών Κορώνειας-Βόλβης και του γύρω ορεινούς όγκους,με την επαρχία Λαγκαδά με λίγα λόγια,μια περιοχή που δεν της έχει δωθεί η αξία που πρέπει,δεν την ξέρουμε κι εμείς, κι ας είναι δίπλα μας.
Στα πλαίσια της δουλειάς αυτής την προηγούμενη εβδομάδα επισκεφτήκαμε τα, λεγόμενα,Μακεδονικά Τέμπη. Ένα ρυάκι που ενώνει τη Βόλβη με τον Στρυμονικό Κόλπο σκίζει τα βουνά της περιοχής στα δύο,και ιδίως αυτή την εποχή είναι υπέροχη μια περιπλάνηση στα μονοπάτια της εκεί περιοχής....
Θα' θελα να μοιραστώ τη βόλτα μου μαζί σας,φωτογραφικά τουλάχιστον...



Read Users' Comments (0)

0 Response to "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΤΕΜΠΗ"